ВИКЛАДАЧ – КОКОШ Л.В.

 Фото з виконаними завданнями для всіх груп надсилати на email: istorija_lv@i.ua

Підручник_Історія України_10кл. «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти Пометун О. І., Гупан Н. М.


29.04.2021
25 група. Шановні учні! В четвер 29.04. 2021 року у нас відбудеться онлайн-урок на тему “Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби”. Платформу, на якій відбудеться зустріч, коди доступу до конференції вам буде надіслано в групу Viber.
Завдання:
 1. Опрацювати матеріал підручника – параграф 17 на ст. 90-95. Виконати письмово завдання хронологічної компетентності на ст. 95.
2. Опрацювати презентацію – “Дисидентський рух в період застою”. Скласти опорний конспект – особливості і причини активізації дисидентського руху, форми боротьби дисидентів та методи боротьби влади з дисидентами.
3. Переглянути відеоурок.

28.04.2021
24 група. Завдання. Виконати самостійну роботу.

27.04.2021
24 група. Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника – параграф 17 на ст. 90-95. Виконати письмово завдання хронологічної компетентності на ст. 95.
2. Опрацювати презентацію – “Дисидентський рух в період застою”. Скласти опорний конспект – особливості і причини активізації дисидентського руху, форми боротьби дисидентів та методи боротьби влади з дисидентами.
3. Переглянути відеоурок.

26.04.2021
24 група. Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника – параграф 15, пункт 2 на ст. 82-85.
2. Використовуючи презентацію – “Україна в період застою”, скласти конспект теми.
3. Переглянути відеоурок.
24 група. 
Шановні учні!  В понеділок 26 квітня 2021 року ми з вами зустрінемося на онлайн-уроці історії України. Тема уроку ” Криза радянської моделі суспільно-політичного розвитку. Конституція УРСР 1978 р.”. На уроці ми розглянемо такі питання:
  1. Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва та зміни в його структурі.
  2. Конституція УРСР 1978 року.
З собою мати зошит, ручку та гарний настрій.
Платформу, на якій відбудеться зустріч, та коди доступу вам буде надіслано в групи Viber та Google classroom.

23.04.2021
24 група. Урок 2. Завдання
Обрати один із варіантів контрольної роботи (див. документ “КР. Україна в період десталінізації”) –
та виконати його.

22.04.2021
Шановні учні!  В четвер 22 квітня 2021 року ми з вами зустрінемося на онлайн уроці історії України. Тема уроку ” Криза радянської моделі суспільно-політичного розвитку. Конституція УРСР 1978 р.”. На уроці ми розглянемо такі питання:
  1. Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва та зміни в його структурі.
  2. Конституція УРСР 1978 року.

З собою мати зошит, ручку та гарний настрій. Платформу, на якій відбудеться зустріч, та коди доступу вам буде надіслано в групи Viber та Google classroom.

25 група. Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника – параграф 15, пункт 2 на ст. 82-85.
2. Використовуючи презентацію (файл “Україна в період застою”), скласти конспект теми.
3. Переглянути відеоурок.

21.04.2021
24 група. Урок 1. Завдання
1. Опрацювати матеріал підручника, параграф 11, ст. 70-76.
2. Заповнити таблицю “Чинники розвитку культури”. Див. документ “Розвиток культури” –
.
3. Переглянути відеоурок1 та відеоурок2

16.04. 2021
24 група. Урок 2.
1. Опрацювати матеріал підручника, параграф 13, пункти 2-4 на ст. 67-70.
2. Письмово виконати завдання мовленнєвої компетентності на ст. 70.
3. Переглянути відеоурок 
Урок 3.
1. Опрацювати матеріал підручника, параграф 13, пункт 1 на ст. 64-65 (скласти конспект).
2. Переглянути відеоурок.

13.04.2021
24 група. 1. Опрацювати матеріал підручника (параграф 12, ст. 60-64) – охарактеризувати соціальні перетворення і особливості повсякденного життя українців в період десталінізації.
25 група. Обрати один із варіантів контрольної роботи та виконати його (див. документ “КР. Україна в період десталінізації”) – 

05.04.2021 – 09.04.2021
24 група. Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, параграф 11, ст. 56-60.
2. Заповнити таблицю. ОБОВ’ЯЗКОВО! див. документ “Основні реформи М.Хрущова”. 
3. Переглянути відеоурок 
25 група.Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, параграф 11, ст. 70-76.
2. Заповнити таблицю “Чинники розвитку культури”. Див. документ “Розвиток культури”. 
3. Переглянути відеоурок1 та відеоурок2.