ВИКЛАДАЧ – ТКАЧУК А.І.
Виконані завдання відсилати на еmail: atkachuk961@gmail.com
30.04.2021
25 група. Вміння вірно та без помилок використовувати ті чи інші фізичні вправи, сприяє гармонійному, послідовному та системному розвитку певних груп м’язів або частин тіла людини. Пропоную уважно ознайомитися з де-якими запропонованими комплексами вправ та використовувати в повсякденні. При наймі, гарантовано позбавитись ризику придбати гиподинамію, особливо під час карантинних заходів.
Також важливо знати основні правила безпеки під час виконання фізичних вправ та на урока з з фізичної культури. Уважно ще раз прочитайте ці правила, за які, між іншим ви поставили свій підпис про ознайомлення.
Повторити тему” Стрибки в довжину з розбігу способом “прогнувшись”
Рекомендації. – Відео матеріал вивчати покроково – Старт – Розбіг – Приземлення. Під час польоту максимально прогнутися. Для тренування та засвоєння способу прогинання дуже ефективним є тренування цієї фази на твердій поверхні та, наприклад, маленькими гантелями чи зручними для руки камінцями.
Повторення теми “Швидкісно-силові вправи. Штовхання ядра.”.
Рекомендації. Перед повтором швидкісно- силових вправ, наприклад, після перегляду відео, вирішити саме для себе, кому як комфортніше проводити розминку та виконання.  Або по черзі  виконувати спочатку вправу на швидкість, за нею вправу на силу, або виконувати блоком вправи на швидкість, потім – вправи на силу. Вага ядра. або знаряддя, що його замінює не повинна перевищувати 3,5 – 5 кг. А диаметр кола, з якого буде здійснюватись кидок не перевищує 2,5 метра.
Загальні рекомендації.
NB. Увага. Будь-які завдання та вправи виконуються ВИКЛЮЧНО у ЗДОРОВОМУ стані. Звертаю увагу на наявність та необхідність відповідної спортивної форми та взуття. Наявність відео, або фото матеріалів, які підтверджують практичне виконання спортивних вправ конкретним здобувачем освіти, впливатиме на їх оцінки та успішність
Ще раз уважно переглянути відео за посиланнями на сайті Центру. або в класрумі.

28.04.2021

25 група. Урок 2 за темою ” Швидкість. Стрибки у висоту. Штовхання ядра.”
NB. Особлива увага. МЕТОЮ уроку є ПОЄДНАННЯ набутих теоретичних знань з  практичним виконанням вправ під час занять.
ПОВТОРИТИ.
Гімнастику для очей по системі Бейтса.
 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ.
.1. Виконати розминку перед штовханням ядра. За основу взяти відео за посиланням.
Штовхати можна будь-який предмет круглої форми та вагою приблизно 4-5 кг. Диаметр предмета становитеме 100-120 мм.
2.Подолання горизонтальних перешкод завширшки до  1 м /щілини, невеликі вирви, канави, тощо/.
3. Подолання вертикальних перешкод висотою до 0,5 м /повалені дерева, зруйновані цегляні стінки і т.ін/.
4. Здійснити 2*2 підходи по кожному з прийомів /якщо є у наявності обидва види перешкод/ інтервал між прийомами – 3 хв.
    Длина розбігу – не менше ніж 5-7 м.
ПРАКТИЧНА ПОРАДА.
Під час штовхання ядра, або предмету схожого за формою та вагою на нього, вправу ВИКОНУВАТИ СУВОРО НА ВІДКРИТОМУ МАЙДАНЧИКУ на вільну від людей, тварин, зайвих предметів ЧАСТИНУ ДІЛЯНКИ.
У момент стрибка ПОШТОВХОВА нога залишається ЗЗАДУ до торкання МАХОВОЮ ногою землі, після чого енергійним змахом уперед допомагає безперервному руху.
Корпус під час стрибка подається ВПЕРЕД, руки працюють у ТАКТ руху. як при звичайному бігу /ліва рука-права нога/.
Контрольні питання.3. 3.1.Які прийоми подолання перешкод вам відомі?
2. З яких послідовних фаз складаються стрибки у висоту з розбігу?
3. Який найбільш простий для виконання спосіб стрибків в висоту ви знаєте?
4. Назвіть особливості техніки штовхання ядра.
5. Надайте відповідь, яку саме особисто вам зручніше виконувати вправу -кидок гранати чи штовхання ядра?
ОСНОВНІ ПОМИЛКИ при штовханні ядра
– Недостатньо розігріти м’язи рук та корпусу.
– Неправильно виконані розминочні вправи.
– Притискання знаряддя відбувається з помилками.
ОСНОВНІ ПОМИЛКИ при перелітанні через паркан заввишки 2м.
– недостатньо енергійний розбіг
– відштовхування обома ногами
– неправильне ставлення опорної ноги на перешкоду
– перенесення ніг через паркан раніше за тулуб
– неправильне приземлення
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
УВАГА. Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.
https://www.youtube.com/watch?v=EAt2Q1FKYbc – посилання на відео “Комплекс вправ для вдосконалення стрибків.”
https://www.youtube.com/watch?v=7qJQSXjYjYo – посилання на відео ” Уроки спорту. Метання ядра.
https://mylifesport.ru/text.php?id=34 – посилання на статтю” Техніка штовхання ядра та основні помилки при цьому.”

27.04.2021
25 група. Урок ” Швидкість. Стрибки у висоту. Штовхання ядра. Смуга перешкод”
NB. Особлива увага. МЕТОЮ уроку є отримання в основному теоретичних знань для подальшого практичного втілення під час занять.
ПОВТОРИТИ. Назвати основні види ШВИДКОСТІ і в чому їх особливість.
 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ.
.1. Здійснити Безопорний СТРИБОК із приземленням на одну ногу.
-Долаючи горизонтальні перешкоди завширшки до  1 м /щілини, невеликі вирви, канави, тощо/.
-Долаючи вертикальні перешкоди висотою до 0,5 м /повалені дерева, зруйновані цегляні стінки і т.ін/.
– Здійснити 2*2 підходи по кожному з прийомів /якщо є у наявності обидва види перешкод/ інтервал між прийомами – 3 хв.
Длина розбігу – не менше ніж 5-7 м.
ПРАКТИЧНА ПОРАДА.
У момент стрибка ПОШТОВХОВА нога залишається ЗЗАДУ до торкання МАХОВОЮ ногою землі, після чого енергійним змахом уперед допомагає безперервному руху.
Корпус під час стрибка подається ВПЕРЕД, руки працюють у ТАКТ руху. як при звичайному бігу /ліва рука-права нога/.
Контрольні питання.
1.Які прийоми подолання перешкод вам відомі?
2. Для чого призначена Єдина смуга перешкод., назвіть її елементи?
3. У чому полягають особливості перелітання через паркан заввишки 2 м ?
4. З яких послідовних фаз складаються стрибки у висоту з розбігу?
5. Який найбільш простий для виконання спосіб стрибків в висоту ви знаєте?
6. Назвіть особливості техніки штовхання ядра.
7. Надайте відповідь, яку саме особисто вам зручніше виконувати вправу -кидок гранати чи штовхання ядра?
ОСНОВНІ ПОМИЛКИ при перелітанні через паркан заввишки 2м.
– недостатньо енергійний розбіг
– відштовхування обома ногами
– неправильне ставлення опорної ноги на перешкоду
– перенесення ніг через паркан раніше за тулуб
– неправильне приземлення
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
УВАГА.Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.
https://www.youtube.com/watch?v=qh243vGPuug посилання на відео “Техніка виконання стрибка в висоту”
https://www.youtube.com/watch?v=EAt2Q1FKYbc – посилання на відео “Комплекс вправ для вдосконалення стрибків.”
https://www.youtube.com/watch?v=7qJQSXjYjYo – посилання на відео ” Уроки спорту. Метання ядра.

26.04.2021

25 група. Тема “Залік-крос 2000 м. Техніка ходи і бігу. Рухлива гра.”

NB. Особлива увага. Слід пам’ятати, що у деяких видах фізичних вправ потрібна не МАКСИМАЛЬНА СИЛА і не ГРАНИЧНА ШВИДКІСТЬ, а вияв цих якостей протягом  ТРИВАЛОГО часу./наприклад. під час кросу чи бігу пересіченою місцевістю/. на перших заняттях, особливо з новачками, навантаження /якщо під час занять застосовуються гантелі. або мішечки з піском/  поинно бути ПОЛЕГШЕНИМ. Дуже важливо, щоб оно зростало ПОСТУПОВО.
УВАГА. Основною МЕТОЮ виконання вправ для кросової підготовки – це виконання підготовчих алгоритмів з тривалою інтенсивністю. Вона міститьу собі ПЕРІОДИЧНЕ КОРОТКОЧАСНЕ /1-5 хв/ збільшення потужності виконуваної вправи за рахунок вияву БІЛЬШОЇ СИЛИ. Наприклад, ПІДЙОМ В ГОРУ, ПОДОВЖЕННЯ КРОКУ/.
Робота виконується на рівні, що трохи перевищує помірну потужність, але дає змогу виконувати вправу досить довго -30 хв і більше.
 ЗАВДАННЯ.
– ВИКОНАТИ  ПРИЙОМИ, спрямовані на розвиток ВИТРИВАЛОСТІ
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ. – Створення незвичайних умов виконання вправ, використовуючи ПРИРОДНІ ОСОБЛИВОСТІ МІСЦЯ ЗАНЯТТЯ, а також застосовуючи спеціальні знаряддя та прилади, або їх замінники.
– ПРИКЛАДИ. Виконання бігових вправ дуже ПЕРЕСІЧЕНОЮ місцевістю, застосування снарядів різної ваги під час ВІТРУ, використання різних ПОКРИТЬ, ГРУНТІВ /бетон, трава, гарове покриття, тартан та ін./
ВИКОНАТИ 2*2 вправи на різних грунтах, послідовно їх змінюючи. Відстань – загальна 400 м, по кожному з видів грунтів від 100 до 200 м. Інтервал між підходами – до 10 хв.
– Виконання кросу 2000м здійснювати без контрольного виміру. Дозволяється після кожних 500 м переходити на біг ТРУСЦОЮ або на середній КРОК.
ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ.
– КРОС /БІГ ПЕРЕСІЧЕНОЮ МІСЦЕВІСТЮ/ виконується тільки здобувачами освіти, у яких відсутні медичні обмеження та які відносяться до ОСНОВНОЇ ГРУПИ /згідно медичних довідок/
Крос виконувати ВИКЛЮЧНО на ВІДКРИТІЙ МІСЦЕВОСТІ або в ПАРКОВІЙ ЗОНІ.
КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ виконувати кросові елементи та завдання на ПРОЇЖДЖІЙ частині дороги або АСФАЛЬТІ.
ПРАКТИЧНА ПОРАДА.
ТЕХНІКА КРОСОВОГО БІГУ в своїй основі така ж, як і під час бігу на середні та довгі дистанції.Але бігуну доводиться, крім того. ВРАХОВУВАТИ ОСОБЛИВОСТІ місцевості і вміло ПРИСТОСОВУВАТИСЯ до них.
1. Під час підйому ВГОРУ збільшується НАХИЛ тулуба вперед, прискорюються рухи, стає КОРОТШИМ крок, нога ставиться на НОСОК, активніше працюють РУКИ.
2.Під час бігу під невеликий УХИЛ, збільшується ДОВЖИНА кроку, нога ставиться на ВСЮ стопу аба на п’яту з наступним ПЕРЕКАТОМ на НОСОК, зменшується НАХИЛ тулуба ВПЕРЕД.
3. Під час біга по ГЛИНІСТОМУ, ВОГКОМУ, СЛИЗЬКОМУ грунту краще бігти дрібними ЧАСТИМИ кроками, трохи ШИРШЕ звичайного розставляючи в БОКИ СТОПИ.
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
УВАГА.
Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.
ДИВИТИСЯ.
https://tydyvy.com/video/DylGVyw – посилання на відео “Дихай.Живи.Біжи. Трейл – крос.”
https://www.youtube.com/watch?v=8VN3uBos8mk – посилання на відео “Всеукраїнські змагання із кросу”.
http://textreferat.com.ua/referat2.php?id=614 -посилання на реерат “Методика навчання кросового бігу”
https://www.youtube.com/watch?v=NZ-oA7lZpCg -посилання на відео “Комплекс фізичних вправ у побутових умовах”

21.04.2021

25 група. Урок 2. Тема “Рівномірний біг сильної інтенсивності. Перешкоди. Рухлива гра.”

NB. Особлива увага. Слід пам’ятати, що рівномірний біг краще здійснювати у середньому темпі на дистанції не більше 200-400м.
Обов’язкова умова – виконувати фізичні вправи та прийоми БЕЗ ФАНАТИЗМУ. ПОМІРКОВАНО.
УВАГА. Основною МЕТОЮ виконання вправ з високою витривалістю – є підвищення загальної фізичної кондиції людини та її можливостей.
 ЗАВДАННЯ.
1.Загальнорозвиваючі вправи, при цьому кожна вправа виконується з високою інтенсивністю.
Вибір вправ самостійний – наприклад, м’яч, скакалка. гантелі.
2. Сам біг виконується на відкритій місцевості, бажано в “зеленій” зоні. 2*2 на 200 метрів в 2 підходи. Час відпочинку між підходами 10-15 хв.
3. Перешкоди можуть мати як природне так і штучне походження.
4. Човниковий біг 2*2 на 15 м.
5. Спортивні і рухливі ігри /баскетбол, футбол, боротьба за м’яч, волейбол/.
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
ПРАКТИЧНА  ПОРАДА.
Подолання природних або штучних перешкод проводити  ВСЕРЕДИНІ або НАПРИКІНЦІ заняття.
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ проводити ПРОМІЖНЕ фіксування часу та результату під час виконання фізичних вправ.
УВАГА.
Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.
ДИВИТИСЯ.

20.04.2021
25 група. Тема “Витривалість. Біг на дистанції 3000 м. Рухлива гра.”
NB. У зв’язку з пандемією на коронавірус фізичні вправи ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ виконувати в меншому обсязі та з меншою інтенсивністю.
Особлива увага. Слід пам’ятати, що під час виконання бігу, або інших вправ з СИЛЬНОЮ ІНТЕНСИВНІСТЮ – основний принцип це ПРИНЦИП ДОЗУВАННЯ цієї самої інтенсивності.
Іншими словами – виконувати фізичні вправи та прийоми БЕЗ ФАНАТИЗМУ.
УВАГА. Основною МЕТОЮ виконання вправ з сильною інтенсивністю – є підвищення загальної Швидкості рухів.
 ЗАВДАННЯ.
1.Загальнорозвиваючі вправи, при цьому кожна вправа виконується з якомога більшою швидкістю.
Комплекс з 3-ма вибраних вами вправ виконується в 2 підходи серіями по 10 сек. Краще проводити на 3-4 основних заняттях.
2. Біг 800-1000 м., зі старту, з подоланням перешкод і гандикапом. Виконується кількаразово /по готовності та рівня із.підготовки/ з інтервалами 15-20 хв.
3. Спортивні і рухливі ігри /баскетбол, футбол, боротьба за м’яч, волейбол/.
ОКРЕМЕ ЗАВДАННЯ. Обов’язково передивитися. запам’ятати та виконувати протягом не менш ніж 3-х занять вправи з наступного відео.
https://www.youtube.com/watch?v=wYyv4RMq7fA посилання на відео “Спеціальні бігові вправи. СБВ”.
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
ПРАКТИЧНА  ПОРАДА. Після виконання основних бігових вправ можна приділити час на ігрові елементи.
Ігри проводяться як спеціальне заняття або в основному занятті замість розминки або наприкінці заняття.
УВАГА. Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.

17.04.2021
25 група. Урок 2.Тема “Рівномірний біг до 1500 м. Техніка бігу по пересіченій місцевості. Рухлива гра.”
NB. Особлива увага. Слід пам’ятати, що під час виконання бігу, або інших вправ з СИЛЬНОЮ ІНТЕНСИВНІСТЮ – основний принцип це ПРИНЦИП ДОЗУВАННЯ цієї самої інтенсивністі. Іншими словами – виконувати фізичні вправи та прийоми БЕЗ ФАНАТИЗМУ.
УВАГА. Основною МЕТОЮ виконання вправ з сильною інтенсивністю – є підвищення загальної Швидкості рухів.
 ЗАВДАННЯ.
1.Загальнорозвиваючі вправи, при цьому кожна вправа виконується з якомога більшою швидкістю.
Комплекс з 4-5 вибраних вами вправ виконується в 2-3 підходи серіями по 10 сек. Краще проводити на 3-4 основних заняттях.
2. Біг 400-600 м., зі старту, з подоланням перешкод і гандикапом. Виконується кількаразово /по готовності та рівня із.підготовки/ з інтервалами 10-15 хв.
3. Спортивні і рухливі ігри /баскетбол, футбол, боротьба за м’яч, волейбол/.
ОКРЕМЕ ЗАВДАННЯ. Обов’язково передивитися. запам’ятати та виконувати протягом не менш ніж 3-х занять вправи з наступного відео.
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
ПРАКТИЧНА  ПОРАДА. Після виконання основних бігових вправ можна приділити час на ігрові елементи. Ігри проводяться як спеціальне заняття або в основному занятті замість розминки або наприкінці заняття.
УВАГА. Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.

14.04.2021
25 група. Тема “Рівномірний біг. з сильною інтенсивністю. Перешкоди. рухлива гра.”
NB. Особлива увага. Слід пам’ятати, що підчас виконання бігу, або інших вправ з СИЛЬНОЮ ІНТЕНСИВНІСТЮ – основний принцип це ПРИНЦИП ДОЗУВАННЯ цієї самої інтенсивністі.
Іншими словами – виконувати фізичні вправи та прийоми БЕЗ ФАНАТИЗМУ.
УВАГА. Основною МЕТОЮ виконання вправ з сильною інтенсивністю – є підвищення загальної Швидкості рухів.
ЗАСОБИ та ЗАВДАННЯ. 1.Загальнорозвиваючі вправи, при цьому кожна вправа виконується з якомога більшою швидкістю.
Комплекс з 4-5 вибраних вами вправ виконується в 2-3 підходи серіями по 10 сек. Краще проводити на 3-4 основних заняттях.
2. Біг 20-50 м., зі старту, стафетний. з подоланням перешкод і гандикапом. Виконується кількаразово з інтервалами 2-3 хв.
3. Спортивні і рухливі ігри /баскетбол, футбол, боротьба за м’яч, волейбол/.
4. Виконати 3*3 прийома подолання перешкоди /земляна, легко-дерев’яна конструкція/ з розбігу не менше 5 м. та заввишки не більш ніж 35 см і шириною менше 25 см.
Звернути УВАГУ. ВСІ завдання виконувати за умови доброго САМОПОЧУТТЯ, наявності МЕД.ДОВІДКИ з вказанням ОСНОВНОЇ ГРУПИ ДОПУСКУ та відповідної підготовки.
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ЗМЕНШУВАТИ ВІДСТАНЬ БІГУ до КОМФОРТНОЇ.
ПРАКТИЧНА  ПОРАДА. Грати у будь-яку гру за правилами на зменшеному полі. Час гри можи бути скорочено.
Ігри проводяиься як спеціальне заняття або в основному занятті замість розминки або наприкінці заняття.
УВАГА. Під час виконання тих чи інших фізичних вправ на свіжому повітрі СУВОРО ДОТРИМУВАТИСЬ САНІТАРНИХ ВИМОГ  у зв’язку з введеним ЛОКДАУНОМ /пандемія на COVID.

09.04.2021
25 група. Продовження вивчення уроку “Середня та сильна інтенсивність. Імітація програмних способів.
УВАГА. Будь-який комплекс фізичних вправ ОБОВ’ЯЗКОВО починається з виконання РОЗМИНОЧНИХ ВПРАВ.
НАГАДУВАННЯ. Усі уроки з “фізичної культури” виконувати ТІЛЬКИ з НОРМАЛЬНИМ самопочуттям. У разі виявлення дискоморту свого фізичного або психологічного стану заняття та вправи не ПРОВОДИТИ, а  краще перенести їх на інший раз.
Додаткове завдання до уроку. Переглянути та повторити вправи на відео.

08.04.2021
25 група. Тема “Імітація програмних способів. Середня та сильна інтенсивність”. Відео.
06.04.2021
25 група. Початок вивчення Розділу /Варіативного модулю “Легка атлетика”/. Тема: “Витривалість. Техніка ходи і бігу. Середня інтенсивність”.
УВАГА. Вміння вірно та без помилок використовувати ті чи інші фізичні вправи, сприяє гармонійному, послідовному та системному розвитку певних груп м’язів або частин
тіла людини. Пропоную уважно ознайомитися з де-якими запропонованими комплексами вправ та використовувати в повсякденні. При наймі, гарантовано позбавитись ризику придбати гиподинамію, особливо під час карантинних заходів.
Також важливо знати основні правила безпеки під час виконання фізичних вправ та на урока з з фізичної культури. Уважно ще раз прочитайте ці правила, за які, між іншим ви поставили свій підпис про ознайомлення.
Загальні рекомендації.  Будь-які завдання та вправи виконуються ВИКЛЮЧНО у ЗДОРОВОМУ стані. Звертаю увагу на наявність та необхідність відповідної спортивної форми та взуття. Наявність відео, або фото матеріалів, які підтверджують практичне виконання спортивних вправ конкретним здобувачем освіти, впливатиме на їх оцінки та успішність.
Основна МЕТА першого блоку уроків цього модулю – Підвищення загальної швидкості рухів.
ЗАВДАННЯ.
– поліпшення координації рухів
-підвищення спритності
-підвищення загальної витривалості
ЗАСОБИ. Загальнорозвиваючі вправи, при цьому кожна вправа виконується з якомога більшою швидкістю..Комплекс із 4-5 вправ виконується в 2-3 підходи серіями по 10 сек.
БІГ. 20-50 м з ходу, зі старту, естафетний /по можливості/, з подоланням перешкод і гандикапом. Виконується кількаразово з інтервалами 2-3 хв.
ПОРАДИ. Вправи на занятті можна виконувати з партнером удвох або утрьох, дотримуючись безпечної дистанції. Дозволяється вмонтовувати наприкінці основного заняття елементи гри /  волейбол, футбол, бадмінтон/ на зменшеному полі.
Крім того. якщо дозволяють погодні умови ВСІ ЗАНЯТТЯ НЕОБХІДНО проводити на відкритому повітрі.
ЗАВДАННЯ.
 1. – Вивчити та розкрити поняття слів “ВИТРИВАЛІСТЬ”, “СПОРТИВНА ІНТЕНСИВНІСТЬ”.
 2. – Розкрити абревіатури “ЗФП”, “CФП”, “ЧСС”
 3. – Надати відповідь – що таке СЕРЕДНЯ  ВИТРИВАЛІСТЬ?
 4. – У чому принципова відмінність ТЕХНІКИ ХОДИ від ТЕХНІКИ БІГУ.
 5. – Виконати Комплекс 1 Загальнорозвиваючих вправ.
 6. – Виконати гімнастику для очей.
УВАГА. У зв’язку зі збільшенням під час дистанційного навчання навантаження на органи зору здобувачів освіти , вкрай важливо кожному з них виконувати спеціальну гімнастику для очей по системі Бейтса. Вправи цієї гімнастики дозволяють ефективно зняти напругу та навантаження з очей за короткий час.

05.04.2021
25 група. Підсумковий урок з теми “Настільний теніс”.
Завдання.
– відпрацювання хвату ракетки
– відпрацювання подач та ударів.
-відпрацювання набиття ракеткою тенісного м’яча
– відпрацювання подачі на відокремлену ділянку протилежної від подачі сторони столу. Площа відокремлення або виділення 25*25 сантиметрів.
ОБОВ’ЯЗКОВО ознайомитися на сайті ДНЗ “Київський центр ПТО” з викладеними Відео_3 та відео_4, а також Відео1_н.т.відео2_н.т.відео3_н.т., відео4_н.т., відео5_н.т. до розділу “Настільний теніс”. Повторити рухи, викладені у цих відео.

01.04.2021
ІI курс. Розділ “Настільний теніс”.
Продовження вивчення розділу ” Настільний теніс”.
Тема: “Виконання точних ударів.”,
Поради. У випадку відсутності тенісної ракетки та при наявності м’яча, тимчасово ракетку може замінити вирізана з плотного картону або фанери модель ракетки, або книга з твердою поверхністю.
УВАГА. Із ЗАМІННИКАМИ тенісної ракетки працюємо дуже обережно, тримаємо їх МІЦНО руками.
ЗАВДАННЯ. Покласти на частині поверхні, яка відділенна від поверхні, з якої йде подача /в ідеалі це має бути половина тенісного столу/ невеликий прямокутник ганчірки. або картону розміром 25*25 сантиметрів. Подачу зі своєї сторони здійснювати посерійно – 3 серії по 10 подач. Час відпочинку  між серіями – 3 хвилини.
Завдання можна виконувати наодинці та у парах.
Пристойний результат – 5 попадань по виділеній 25*25 см. поверхні за одну серію подач.
ОБОВ’ЯЗКОВО ознайомитися на сайті ДНЗ “Київський центр ПТО” з викладеними Відео1_н.т.відео2_н.т. до розділу “Настільний теніс”. Повторити рухи, викладені у цих відео.
Відеоурок з настільного тенісу в ДОМАШНІХ умовах.